Projektowanie gier

  • grupa początkująca

    Termin

    Grupa 43. – poniedziałek 15.15 - 17.30
    Grupa 44. – wtorek 15.00 - 17.15
    Grupa 46. – środa 15.15 - 17.30
    Grupa 48. – piątek 15.30 - 17.45

    Wiek

    13 – 19 lat, od I klasy gimn
    (12 osób w grupie), grupy podstawowe

    Wymagania

    Zajęcia dla młodzieży zainteresowanej programowaniem i grafiką.

    • Znajomość matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
    • Umiejętność logicznego myślenia.
    • Znajomość systemu Windows 7.
    • Preferowana znajomość języka angielskiego.
    • Preferowana umiejętność programowania.

    Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

    • Tworzenie własnych poziomów gry.
    • Importowanie gotowych elementów oraz tworzenie własnych modeli i grafiki.
    • Tworzenie kodu gry.
    • Tworzenie animacji na potrzeby gier i wykorzystywanie gotowych animacji.
    Efekty

    Uczestnik potrafi stworzyć własną prostą grę.

  • grupa zaawansowana

    Termin

    Grupa 45. – wtorek 17.30 - 19.45
    Grupa 47. – czwartek 17.30 - 19.45

    Wiek

    14 – 19 lat, od II klasy gimn.
    (12 osób w grupie), grupa zaawansowana

    Wymagania

    Zajęcia dla młodzieży zainteresowanej programowaniem i grafiką.

    • Znajomość podstaw języka C++ lub C#
    • Umiejętność logicznego myślenia.
    • Znajomość systemu Windows 7.
    • Preferowana znajomość języka angielskiego.

    Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

      Projektowanie gier i pisanie gier sieciowych.
    • Zapoznanie z zaawansowanymi modelami fizyki w grach.
    • Poznanie zasad działania gier sieciowych i tworzenie własnych gier wykorzystujących protokoły sieciowe.
    • Tworzenie i wykorzystywanie grafiki 3D i animacji.
    • Tworzenie kodu gry.
    Efekty

    Uczestnik rozumie zasady działania gier sieciowych i potrafi je współtworzyć w ramach pracy grupowej.

Galeria zdjęć Pracowni Informatyki i Matematyki

Informatyka(2)
Informatyka(3)
Informatyka(4)
Informatyka(5)
Informatyka(6)
Informatyka(7)
Informatyka(8)
Informatyka(9)