Grafika trójwymiarowa

Termin

Grupa 22. – wtorek 17.45 - 20.00   –   12 - 13 lat
Grupa 23. – środa 17.45 - 20.00   –   12 - 13 lat
Grupa 24. – czwartek 15.45 - 17.15   –   13 - 19 lat
Grupa 25. – piątek 18.15 - 19.45   –   13 - 19 lat

Wiek

12 – 19 lat, od klasy VI
(12 osób w grupie), grupy podstawowe

Wymagania

  • Umiejętność logicznego i algorytmicznego myślenia.
  • Znajomość szkolnego materiału z matematyki.
  • Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
  • Umiejętność pracy z systemem Windows.
  • Umiejętność programowania w programie Scratch.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.

Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

  • Praca w programie Autodesk 3ds max.
  • Metody modelowania trójwymiarowego.
  • Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
  • Animacje.
  • Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
  • Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki.
  • Tworzenie i modyfikowanie grafiki m. in. w pakiecie CorelDraw.
  • Wykorzystanie tworzonej grafiki w dokumentach użytkowych.
  • Tworzenie gier w programie Scratch z wykorzystaniem grafiki trójwymiarowej.
Efekty

Wychowanek umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Autodesk 3ds Max.

Galeria zdjęć Pracowni Informatyki i Matematyki

Informatyka(2)
Informatyka(3)
Informatyka(4)
Informatyka(5)
Informatyka(6)
Informatyka(7)
Informatyka(8)
Informatyka(9)