Zabawy z robotem

Termin

Grupa 4.   poniedziałek 15.45 - 17.15   i   środa 16.00 - 16.45

Zajęcia odbywają się w sali 423.

Wiek

9 lat
(12 osób w grupie), grupa początkująca

Wymagania

  • Znajomość obsługi komputera.
  • Zdolność logicznego myślenia.
  • Pomysłowość.
  • Zainteresowanie informatyką i mechaniką.
  • Znajomość szkolnego materiału matematyki.

Kontynuacja zajęć "Zabawy graficzne i logiczne" i "Grafika 2d".

Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

  • Nauka sterowania robotem za pomocą komputera i urządzeń mobilnych.
  • Tworzenie grafiki i animacji komputerowej.
  • Udział w konkursach logicznych i wymagających wiadomości ogólnych (nauczanie zintegrowane).
  • Korzystanie z zasobów Internetu.
  • Zagadki i zadania logiczne oraz planszowe i komputerowe gry edukacyjne.
  • Ogólne wprowadzenie do programowania, algorytmika.
  • Poznanie sposobu blokowego programowania mBota i Ozobota.
  • Tworzenie animacji interaktywnych i prostych gier w programie mBlock z wykorzystaniem własnej grafiki.
  • Udział w imprezach ogólnopałacowych.
Efekty

Uczestnik umie sterować robotem i programować go do wykonania odpowiedniego zadania. Zna podstawy programowania, w tym blokowego.

Galeria zdjęć Pracowni Informatyki i Matematyki

Informatyka(2)
Informatyka(3)
Informatyka(4)
Informatyka(5)
Informatyka(6)
Informatyka(7)
Informatyka(8)
Informatyka(9)