Termin
Grupa 22. – poniedziałek 17.45 - 20.00 | 12-13 lat
Grupa 23. – środa 17.45 - 20.00 | 12-13 lat
Grupa 24. – czwartek 15.45 - 17.15 | 13-19 lat
Grupa 25. – piątek 18.15 - 19.45 | 13-19 lat
Wiek
12–19 lat
(12 osób w grupie), grupy podstawowe
Wymagania
- Umiejętność logicznego i algorytmicznego myślenia.
- Znajomość szkolnego materiału z matematyki.
- Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
- Umiejętność pracy z systemem Windows.
- Umiejętność programowania w programie Scratch.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
-
Praca w programie Autodesk 3ds max.
- Metody modelowania trójwymiarowego.
- Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
- Animacje.
- Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
- Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki.
- Tworzenie i modyfikowanie grafiki m. in. w pakiecie CorelDraw.
- Wykorzystanie tworzonej grafiki w dokumentach użytkowych.
- Tworzenie gier w programie Scratch z wykorzystaniem grafiki trójwymiarowej.
Efekty
Uczestnik umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Autodesk 3ds Max.