Grafika trójwymiarowa

Termin

Grupa 22. – poniedziałek 17.45 - 20.00   |   12-13 lat
Grupa 23. – środa 17.45 - 20.00   |   12-13 lat
Grupa 24. – czwartek 15.45 - 17.15   |   13-19 lat
Grupa 25. – piątek 18.15 - 19.45   |   13-19 lat

Wiek

12–19 lat
(12 osób w grupie), grupy podstawowe

Wymagania

  • Umiejętność logicznego i algorytmicznego myślenia.
  • Znajomość szkolnego materiału z matematyki.
  • Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
  • Umiejętność pracy z systemem Windows.
  • Umiejętność programowania w programie Scratch.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.

Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

    Praca w programie Autodesk 3ds max.
  • Metody modelowania trójwymiarowego.
  • Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
  • Animacje.
  • Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
  • Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki.
  • Tworzenie i modyfikowanie grafiki m. in. w pakiecie CorelDraw.
  • Wykorzystanie tworzonej grafiki w dokumentach użytkowych.
  • Tworzenie gier w programie Scratch z wykorzystaniem grafiki trójwymiarowej.
Efekty

Uczestnik umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Autodesk 3ds Max.