Każdy jakiś TALENT ma!

1. Uczestnicy Pałacu Młodzieży chcący wziąć udział w konkursie przysyłają na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. filmik przedstawiający swój talen twraz z efektem końcowym

(dotyczy prac plastycznych i wszystkich form, których efekt jest statyczny) lub nagranie samego występu (dotyczy pozostałych).

2. Ostateczny termin nadsyłania prac to 14 marcagodz. 24.00 (północ z niedzieli na poniedziałek). Liczy się moment wysłania wiadomości. W treści wiadomości należy podać imiona i nazwiska wszystkich osób zaangażowanych w projekt (autorów rysunków, zdjęć, aktorów, osób śpiewających i grających), które chcą wziąć udział w konkursie. Należy dołączyć podpisaną i zeskanowaną zgodę rodziców/opiekunów na udział w konkursie dla wszystkich osób zainteresowanych.

3. Filmiki publikowane są na Facebooku i biorą udział w głosowaniu o nagrodę publiczności (za pomocą „lajków”).Głosowanie trwa od 15.03 do północy 18.03 (wcześniejsze i późniejsze „lajki” nie będą uwzględniane). Wysłanie filmiku jest równoznaczne ze zgodą na publikację.

4. Nadesłane prace oceniane są 15.03 przez jury składające się z przedstawicieli Rady Młodzieży PM i instruktorów PM. 5. Spośród nadesłanych i ocenionych prac jury wybiera najlepszych z najlepszych ,które kwalifikują się do II etapu konkursu. 6. Ogłoszenie wyników I etapu nastąpi 16.03 w godzinach porannych za pośrednictwem fanpage’a Pałacu Młodzieży na Facebooku. Autorzy prac zakwalifikowanych do II etapu zostaną o tym fakcie poinformowani również poprzez e-mail.


REGULAMIN KONKURSU

talent